איך לבחור ארון לבית? קבלו טיפים חשובים שיעזרו בבחירה

רוצים לשפר את איכות החיים גם בדירה קטנה? יש הרבה פתרונות אחסון שיכולים להתאים לכם. בחירת ארונות מתבצעת בהתאם למידות, למאפייני החלל ולאופי השימוש. במאמר הבא נסביר איך בוחרים ארון לבית ובאיזה אופן ניתן להשתמש בו כדי לחסוך במקום

תושבי עמק יזרעאל מבינים היטב את החשיבות של פתרונות אחסון בבית. הסיבה לכך קשורה לעלייה במחירי הנדל"ן, שמוכרת כיום לכל מי שיש לו נכס בעפולה, מגדל העמק ועוד. מצד שני, רק בודדים יודעים כיצד לבחור ארון. המגוון הרחב של פתרונות אחסון עלול להקשות על מי שאינו מכיר את הענף והוא מחייב סקירה יסודית של האפשרויות הקיימות.
הפרמטר העיקרי להשוואה בין ארונות לבית הוא המידות. מהר מאוד תגלו שיש הבדלים של עשרות אחוזים בין ארונות גדולים וקטנים. בדקו את גודל הארון, אמצעי הפתיחה והסגירה ואת חלוקת החלל הפנימית. ודאו שהארון עונה על הצרכים שלכם ועל אופי השימוש. בררו האם הארון מיועד לחדרי שינה של הורים וילדים ולמלתחות בגדים בלבד, או שמא לחדרי אורחים ולאחסון מצעים, צעצועים, חפצים אישיים וכן הלאה.

• מה כוללת התאמה אישית של ארונות?

ניתן להזמין ארונות לבית בהתאמה אישית. התאמה מן הסוג הזה באה לידי ביטוי במפרט הטכני. את ההתאמה של הארון תבצעו על ידי התייעצות עם אנשי מקצוע. תאמו פגישה עם מתכנני ארונות והחליטו על גובה, רוחב ועומק. השוו את המידות של ההתאמה האישית למידות הסטנדרטיות וכך תדעו האם יש צורך בשינוי מסוים של החדר.

ארון עם דלתות הזזה. היתרונות: חוסך מקום, התאים והמדפים מספקים נגישות מלאה לבגדים והחפצים

הגודל והגובה תלויים בתנאי החלל ובצרכים האישיים שלכם. אם אתם מעדיפים ארון גדול בחדר אחד בלבד, יכול להיות שדווקא ארונות הזזה יספקו את הפתרון האידיאלי. אלו ארונות שחוסכים מקום והם מספקים נגישות מלאה לכל החפצים והבגדים. לעומת זאת, מי שרוצה לפצל את הארונות ברחבי החדרים השונים יצטרך להתפשר על הגודל שלהם.

• חומרי גלם וסגנון עיצוב

אי אפשר לבחור ארון לבית בלי להשוות בין חומרי גלם. הארונות בנויים מעץ מלא, סיבית או עץ סנדוויץ'. לכל סוג של עץ יתרונות וחסרונות אחרים: עץ מלא הוא העמיד והחזק ביותר, אך מחירו גבוה. לעומת זאת, עץ סיבית או סנדוויץ' עלול להגביל את הלקוח מבחינת אפשרויות עיצוב, אבל הוא חוסך בהוצאות.
ניתן לשלב את העץ עם חומרים אחרים כמו זכוכית ואלומיניום. השילוב בין חומרי גלם משנה לחלוטין את האופי של הארון הסטנדרטי והופך אותו לפתרון אחסון אידיאלי לבית. העיצוב המומלץ כולל שימוש בעץ מלא לבניית המסגרת של הארון, לצד חזיתות מתכת, פורמייקה או פורניר. בבתים קטנים גם אפשר להשתמש בזכוכית ובמראה כדי ליצור אשליה של חלל פתוח.

לסיכום, לתושבי העמק יש הרבה אפשרויות בבחירת ארונות. רצוי להשקיע את הזמן הנדרש ולא להתפשר על האחסון – לחצו כאן למעבר אל קטלוג ארונות מומלצים

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|