אייל בצר נפגש עם עינת קליש לקידום שדה תעופה משלים בחיפה

בצר: "התקיימה פגישה מקצועית ועניינית מאוד, בה החלטנו על שיתופי פעולה לקידום שדה תעופה משלים לנתב"ג"

בשבוע שעבר קיים אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל וצוותו מפגש מוצלח עם ראשת העיר חיפה, עינת קליש וסגנה, נחשון צוק. מטרת הפגישה: קידום שדה תעופה משלים בחיפה. בצר אמר השבוע: "התקיימה פגישה מקצועית ועניינית מאוד, בה החלטנו על שיתופי פעולה לקידום שדה תעופה משלים לנתב"ג, הארכת המסלול בחיפה ותקצוב הפעילות המשותפת. אנו סבורים כי מיקומו של השדה בחיפה ישרת את תושבי מטרופולין חיפה, העמקים והגליל."
פגישה זו התקיימה כשבוע לאחר הפגנה גדולה של תושבי עמק יזרעאל מחוץ לטקס החנוכה של כביש 77 במעמד שר התחבורה – ישראל כץ, ראשי רשויות ואישי ציבור.
כזכור, חרף מזג האוויר הקשה, הצליחו המועצה האזורית ומטה המאבק לגייס כ-1,000 תושבים, שהפגינו באירוע נגד ההחלטה לבנות את נתב"ג 2 בשדות העמק, למרות התנגדות אנשי מקצוע וקיומה של חלופה טובה יותר לדבריהם.
בהפגנה שהתקיימה מחוץ לאוהל המחומם בו התקיים הטקס, השתתפו בין היתר מאות תלמידי תיכון, וטרקטורים שעוטרו בשלטים של המאבק ותושבים מהסביבה. התושבים מתכוונים להרחיב את המאבק לקראת שלבי ההכרעה בוועדה הארצית. אירועי מחאה נוספים מתוכננים בהמשך, לצד פעילות ציבורית ותקשורתית רחבה.