אחרי ששילש את פעילות התחבורה בגלבוע: מאיר נוריאני פורש לגמלאות

עובד נור, ראש המועצה: "אנו מובילים למהפך של ממש בכל הקשור להיבטים התחבורתיים ברחבי הגלבוע, ולמאיר נוריאני זכויות רבות בכך."

בגלבוע נפרדים מאיש מיוחד, אשר תרם רבות לתחום התחבורה במועצה- מאיר נוריאני מנהל מחלקת התחבורה ב-11 שנה האחרונות, פורש לגמלאות. במהלך שנותיו במועצה, היה נוריאני ממובילי שינוי פני התחבורה בגלבוע והיה מעורב בשלל פרויקטים משמעותיים, במהלכם גדל צי האוטובוסים בגלבוע מ-6 אוטובוסים צהובים ל-16 אוטובוסים תחת ניהולו של נוריאני, הוכשרו בגלבוע נהגים מיומנים ומקצועיים, המבינים היטב את גודל האחריות והמקצועיות הנדרשים כדי להסיע בבטחה כ-5000 מוסעים, מידי יום, מפעוטות עד ותיקי הישוב.

עובד נור, ראש המועצה: "אנו מובילים למהפך של ממש בכל הקשור להיבטים התחבורתיים ברחבי הגלבוע, ולמאיר נוריאני זכויות רבות בכך! מדובר בקידום פרויקטים ומיזמים רבים, ובעזרתו של נוריאני לא שכחנו לרגע את הגורם האנושי בנהיגה, לצורך הבטחת נסיעה בטוחה ונוחה". אמר ראש המועצה וביקש לאחל דרך צלחה. "נוריאני משאיר אחריו מורשת משמעותית של מקצועיות מוערכת, ואנושיות מדהימה של איש חם, מחויך ושופע בהומור. הוא לא עוזב רחוק מידי, ואני בטוח שעוד ניעזר בחכמתו בתחום התחבורתי בגלבוע. שיהיה למאיר, ולמחליפו טל שמיר, בהצלחה רבה", אמר נור.