לאחר דיונים ארוכים ועד קיבוץ עין חרוד מאוחד אמר כן לגילי עוז

הישוב הוותיק כמרקחה. בהחלטה דרמטית ובתום דיונים ארוכים החליט ועד הישוב קיבוץ עין חרוד מאוחד לתמוך בבן הקיבוץ גילי עוז כמועמדם לתפקיד ראשות המועצה אזורית גלבוע.

ההחלטה הזו מצטרפת לשורה של מנהיגי ציבור ומובילי דעת קהל בקרב הגלבוע שמעבירים את תמיכתם למועמד גילי עוז.

ועד ההנהלה של קיבוץ עין חרוד מאוחד החליט לפני מספר ימים לתמוך באופן פומבי במועמדותו של עו"ד גילי עוז לראשות המועצה האזורית הגלבוע. החלטה זו היא חלק ממהלך שמצליח עוז לבצע ביישובי הגלבוע. עוז, חבר ובן קיבוץ עין חרוד מאוחד זוכה גם לגיבוי ותמיכה רחבה בישובים רבים ברחבי המועצה.

גילי עוז, מקבל רוח גבית מקיבוצו
גילי עוז, מקבל רוח גבית מקיבוצו

• הצליח לייצר את מהלך האיחוד בין כל המגזרים

במהלך הדיון בוועד ההנהלה נאמר כי ללא ספק עו"ד גיל עוז, מביא עמו רוח חדשה לגלבוע.  בפעם הראשונה מזה שנים רבות בגלבוע הכפרים, המושבים, הקיבוצים והישובים הקהילתיים תומכים במועמד אחד.
במהלך הדיון שיבחו את עו"ד עוז אשר הצליח לייצר את מהלך האיחוד בין כל המגזרים, לאחר שבבחירות האחרונות הגלבוע התפלג והמגזרים השונים התרחקו זה מזה. עו"ד גילי עוז אמר בתגובה: "אני שמח על התמיכה מהבית.
זה מאוד חשוב לי. יחד עם זאת, אני רואה עצמי כמועמד של כל התושבים וכל המגזרים בצורה שווה. לראשונה מזה שנים שהמגזרים השונים מושיטים יד זה לזה על מנת להתחבר ואת זה אנחנו בדיוק מתכוונים לעשות.

אנחנו נחבר את כולם בחזרה. כדי לחולל שינוי צריך לעמוד בראש הפירמידה. שינוי עושים מכסא ראש המועצה, כך ניתן להשפיע באופן ממשי על חיי התושבים ועל עתידם".

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|