אז איפה אתם בסוכות? קטיף של פטל אדום ופסטיבל המסיק בבית בד גלילי

קטיף של פטל אדום, הכנת פופקורן מקומי היישר מקלחי התירס, מגלשת מים ואבובים באורך של 25 מטר, ביקור בסליק עם 100 נשקים וגם: מה עושות דבורות הבומבוס והאם צריך לפחד מחרקים טורפים? עמקניוז מציגה לכם בספיישל סוכות מיוחד אטרקציות רבות ומרתקות להורים, משפחות וחובבי טבע באזור העמק והאזור במהלך חג הסוכות וחופשת חול המועד

קטיף בכפר – יקנעם מושבה

מה בתוכנית: שטח לקטיף עצמי של פירות יער, פטל אדום, אוכלים כמה שרוצים בשטח תמורת דמי הכניסה, במידה ורוצים לקחת פרי הביתה משלמים לפי משקל. כל השטח מוצל ויש שולחנות פיקניק, מתנפח ובועות סבון לילדים.

מתי: בכל יום (למעט ימי א' שסגור),משעה 9:00 עד 16:00.

איפה: ביקנעם מושבה בצמוד לדג בכפר .גילאים: מגיל 3 עד בכלל. מחיר: 38 ש"ח מגיל 3. ניתן לקנות כרטיסים משולבים לדג בכפר וקטיף בכפר באתר הבית של דג בכפר (דג בכפר בגוגל).
פרטי התקשרות: 052-6789574

 

פסטיבל המסיק בבית בד גלילי – בית לחם הגלילית

מה בתוכנית: בית הבד לובש חג ומתמלא בריחות משכרים של שמן זית מראשון המסיק. במהלך כל עונת המסיק אנו מזמינים אורחים לטעום, ללמוד על תהליך הייצור האקולוגי ולקבל טיפים לשימוש נכון בשמן זית. מומלץ להצטרף לסיורי מסיק פעילים בכרם ולחוות מקרוב את עולם הזית המרתק. בחנות בית הבד ניתן לרכוש שמן זית, גבינות עזים ומוצרי משק נוספים ובחוץ בית קפה ומאפים מהטאבון, חצר משחקים, דיר עזים וחמור.

מתי: כל ימי החג וחוה"מ, 10:00-17:00. פעילות המסיק כל יום בשעה 10:30 ומותנית בהרשמה מראש

איפה: בית בד גלילי, בית לחם הגלילית (צמוד לשביל פרות החלב)

גילאים: מגיל 3 ומעלה. מחיר: ביקור מודרך בבית הבד – ללא תשלום.

פעילות המסיק בכרם הזיתים כולל הכנת צנצנות זיתים אישיות – 30 ש"ח לאדם.
פרטי התקשרות 052-6154411

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|