אזור התעשייה "מבואות גלבוע" יוסב בחלקו לטובת הייטק וביוטכנולוגיה

עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע: "מדובר בבשורה תעסוקתית של ממש". הדמיה: 3DIVISION

מוא"ז הגלבוע והרשות הממשלתית, בשיתוף עם משרד הכלכלה, יקדמו הליכי תכנון ובנייה שיכללו אף מתן הטבות מדינה, לחברות הייטק, וביוטכנולוגיה שישכרו שטחים בגלבוע. יזמית הנדל"ן לי מרשל, שבבעלותה 30 דונם במתחם, הודיעה כי היא מנהלת מו"מ עם חברות ישראליות ובינלאומיות לשכירת משרדים שהיא בונה במקום. מדובר בהחלטה משותפת שהתקבלה בין ראש מוא"ז הגלבוע, עובד נור, לבין יזמי הפארק יחד עם מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, שלומי אטיאס, ומנהלת תחום התעסוקה ברשות, ורדה קורן. ההחלטה התקבלה בהמשך לפעילות יזמית הנדל"ן "לי מרשל", בבעלותו של שי ניסים, להקמת פארק עתיר ידע על שטח של למעלה מ-30 דונם, בקרקע שרכשה באזור התעשייה "מבואות הגלבוע", סמוך לצומת חבר.

עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע, אמר השבוע כי "מדובר בבשורה תעסוקתית של ממש, ומענה טוב לצורך שלא קיבל מספיק התייחסות בשנים האחרונות. הדבר מקבל משמעות מיוחדת בגלבוע, על רקע הצמיחה הדמוגרפית והתפתחותם של היישובים, שהובילו לצרכים תעסוקתיים ייחודיים ומגוונים בניית חלקו הראשון של הפארק, על שטח של כ-10 דונם, החלה בידי חברת הביצוע של "לי מרשל", והוא כולל מרכז משרדים ומסחר חדש, בשם "שער הגלבוע", בעל שלוש קומות משרדים בשטח של 12,203 מ"ר, קומת מסחר בשטח 2,808 מ"ר, חנות נוחות בגודל 154 מ"ר, ותחנת דלק על שטח של 3,493 מ"ר"

"אזור התעסוקה החדש יושב במרכזו של משולש ערים הכולל את נצרת, בית שאן ועפולה- ערים ואזור המשוועים לשטחי משרדים", אמר השבוע שי ניסים (בעלי לי מרשל). "חברות ישראליות ובינלאומיות רבות רואות בגלבוע יעד נחשק למשרדים גדולים ומרווחים, באזור ירוק ופורח, במחירים אטרקטיביים מאוד יחסית למרכז, ועם פוטנציאל עובדים גדול, בעל מוטיבציה גבוהה מהאזור".
על פי נסים, החברות היזמיות שרכשו שטחים באזור, מאמינות שתמיכת הרשות לפיתוח הגליל והמועצה האזורית הגלבוע, תמשוך חברות גדולות לאזור, ותביא להצלחת הפרויקט.

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

מבמת הריקודים הבינ"ל לנטרול מחבלים: המסלול של אנה צ'נוה מנוף הגליל

|