החג הזה תלבשי לא רק לבן

ניחוח הדבש באוויר ואווירת החג כבר פה, יולי שרה לישצ'ק פקדה את חנויות האופנה באיזור ובדקה מה ילבשו הנשים בחג בראש השנה

 

ניחוח הדבש באוויר ואווירת החג כבר פה ובתור ישראלים מן המניין, כולנו פוקדים את חנויות המתנות והבגדים לרכישה חדשה אל עבר שנה חדשה וחגיגית במיוחד. אז מה בנות ישראל ילבשו החג הזה?

H&M מתרחב
H&M מתרחב

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

 

• הרטרו חוזר

THE 70'S ARE BACK – פיס אנד לוב לכל עבר ושלום עולמי, היו המוטיבים של שנות ה-70 הנהדרות שאי אפשר שלא להתגעגע אליהן. אופנת הסבנטיז חוזרת ובגדול יד ביד עם המכנסיים המתרחבים העל זמניים. מזה תקופה ששכחנו מהם, אבל הם כבר פוקדים את כלל החנויות בארץ ובאזור ולי רק נותר להגיד ברוכים השבים. בשילוב נכון עם חלק עליון בהיר ומשוחרר ונעלי פלטפורמה עדינות בצבע כאמל (כי עדיין חם מדי למגפונים) ואת מוכנה לחגוג עם אמא אדמה את בואה של השנה החדשה.

רנואר
רנואר – אתני

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

 

• השפעת האתני מרהיבה

אתני זה שם המשחק – הגלביות מלוות אותנו כבר כמה עונות והפעם מצטרפים אליהן ההדפסים האתניים המרהיבים. הם מגיעים אלינו מאפריקה הלא כל כך רחוקה ומשפיעים ללא היכר על עולם האופנה.
מחלונות הראווה כבר מציצות השמלות המעוטרות והחולצות בהדפסי ה'פייזלי' שעוד זכורים לנו מהבנדנות הצבעוניות מהניינטיז. קל לטעות עם ההדפסים העשירים כך שהשילוב המוצלח ביותר הם נעליים בצבעים ניטרליים והתאמת פריטים בגוון אחד מתוך ההדפס.
להשלמת המראה קלעי צמה מרושלת ושום דבר בשנה החדשה לא יוכל להפתיע אותך.

TWENTYFORSEVEN - לבן
TWENTYFORSEVEN – לבן

• השחור החדש  – לבן

לבן הוא כבר מזמן השחור החדש – בגדים לבנים תמיד יסמלו עבורנו חדש, נקי וטהור, בדיוק כמו ראש השנה. נוכחנו לדעת שאת ה'שמלה השחורה הקטנה' החליפה ה'שמלה הלבנה האוורירית' ובתור מישהי שהצבע הלבן הוא הצבע האהוב עליה, לא יכולה להיות מאושרת ממני. הוא מתאים באופן חד משמעי עם כל צבע, הוא משרה אווירה של חגיגיות ועם תוספת רקמה או תחרה קרושה, תקבלי לוק מנצח. שמלה לבנה, סנדלים ושרשרת ארוכה ואת לגמרי תהיי מסמר הארוחה.

נותר רק לאחל שנה טובה, מתוקה ומלאת שיק!

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|