אופנה: בנות איזה ז'קט אופנוענים יש לכן בארון?

טור מאת הסטייליסטית גלית אובר: בנות, אם עדיין לא הפנמתן, אז לידיעתכן ז'קט הוא כבר מזמן לא רק סימן ההיכר של אופנוענים קשוחים, ז'קט האופנוענים הפך בימינו לפריט קלאסי ונצחי שחובה עליו שיהיה בכל מלתחה חורפית.

הז'קט  התחיל כפריט חובה לכל אופנוען, הוא סימל מחאה, מרדנות, רוקנרול,  והפך עם השנים לפריט שלא ייצא מהאופנה לעולם. הוא מחדש ומתחדש מדי שנה ומתאים מאוד לעונת מעבר שתגיע אלינו כבר בחודש הבא.
כבר מספר עונות שהוא מככב בשוק האופנתי וכל אושיות הסטייל ברחבי העולם מאמצות אותו באהבה רבה.

זאקט האופנועים כבר מזמן לא רק בצבע שחור
ז'אקט האופנועים כבר מזמן לא רק בצבע שחור

את הז'קט האופנוענים הכרנו בעיקר בגזרה הקלאסית בצבע שחור עם רוכסנים אלכסוניים ומראה קשוח ועשוי לרוב מעור. בעבר לא כולם יכלו לשלם על מעיל עור, כיום יש שפע של אפשרויות ודגמים מטריפים גם בדמוי עור ובמחירים יחסית סבירים, ישנם סוגים רבים של איכויות ויש אנשים שאפילו יעדיפו מעיל שאינו עשוי מעור.

היתרון בז'אקט אופנועים שהוא מתאים לכל אחד
היתרון בז'אקט אופנועים שהוא מתאים לכל אחד

בעבר ז'קט אופנועים הצריך יותר תעוזה, נשים מלאות לא העזו ללבוש אותו, ומכאן מתבקשת השאלה האם ז'קט כזה יכול להתאים לכל אחת? התשובה היא בהחלט כן, הוא מתאים לכל מידה ולכל סוגי מבנה גוף, וזאת משום שהגזרה שלו עם הרכיסה האלכסונית, החיתוך באזור המותניים שהוא האזור הצר של הגוף והאורך שלו מדגישים את הקימורים ולכן הוא מחמיא לכל אחת.
בהנחה שבארון הבגדים שלך על הקולב תלוי זאקט כזה,  תוכלי לשלב אותו כמעט עם כל אאוטפיט אחר שיש לך בארון, ישנם דרכים רבות ללבוש אותו הנה כמה דוגמאות ל "איך עושים את זה נכון".
למשל, ללוק בסיסי  קז'ואל יומיומי נשלב אותו עם ג'ינס וטי שירט.בנוסף נוכל לשלב אותו עם שמלות שיפון, שמלות וחצאיות נשפכות, היוצרות שילוב של הניגודים רכות וקשיחות.
הוא מתאים גם למראה אלגנטי יותר, מכנסיים מחויטים וחצאיות עפרון מחויטות, הוא יכול לשדרג ולהשתלב עם מראה מאוד נשי כמו גרביונים וגרביוני רשת.

שילוב של ז'אקט אופנועים עם ג'ינס ללוק קשוח
שילוב של ז'אקט אופנועים עם ג'ינס ללוק קשוח

ללוק קשוח ומחוספס נשלב אותו עם חצאית או מכנסי עור או נבחר ז'קט משודרג עם קישוטים שונים ומשונים כגון אבזמים מאסיביים, רקמות, הדפסים, רוכסנים מאסיביים מוזהבים, ניטים מוזהבים וכסופים, ז'קטים מבדים שונים ובצבעים שונים.
זהו ללא ספק אחד הפריטים הכי שווים והכי מומלצים שאת חייבת במלתחה שלך.

 

גלית אובר סטייליסטית אישית ומנחת סדנאות סטיילינג
www.galitoberstyling.com