אופיר חיים: "יש אי ודאות כלכלית, אבל אני סומך על דני וששי"

המאמן אופיר חיים, שהאריך את חוזהו בבירת העמק לעונה נוספת, מודע למצב הכלכלי הבעייתי, אך שומר על אופטימיות: "הבטיחו לי שהתקציב יהיה טיפה יותר גדול מהעונה הזו". עיכוב במשכורת האחרונה של השחקנים. גורם בקבוצה: "יקבלו בימים הקרובים"

המאמן אופיר חיים, שהאריך את חוזהו לעונה נוספת בהפועל עפולה, נשמע קצת מודאג מהמצב הכלכלי, אך יחד עם זאת הוא שומר על אופטימיות. "הנושא הכלכלי? זו נקודה רגישה, אבל אני לא חושש", אומר אופיר חיים, "זה נכון שיש כרגע אי ודאות, אבל אני סומך על דני אסולין וששי יעקב שימצאו פתרונות. הבטיחו לי שהתקציב יהיה טיפה יותר גדול מהעונה הזו. אני מאמין שהכל יהיה בסדר".
בתוך כך, המאמן לוחץ להביא את הקשר אדריאן רוצ'ט (30), שפתח את העונה שעבר בהפועל פ"ת ובהמשך עבר להפועל אשקלון, איתה נשר ליגה. "יש כמה שחקנים שאני רוצה ובראשם את אדריאן רוצ'ט".
לגבי עזיבתם של עומר צלישר ויובל שאוט, אומר המאמן: "עזבו אותנו שני שחקנים מאוד משמעותיים, אבל אני למדתי בכדורגל שלכל אחד יש מחליף".
שחקני עפולה שהיו אמורים לקבל את שכרם ב-20 לחודש עדיין לא קיבלו. "הם יקבלו בימים הקרובים", הבטיחו בהנהלה. גורם בקבוצה: "נמצא פתרונות והם יקבלו את מה שמגיע להם בקרוב".

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|