אופיר חיים: "הזוי שהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער נאבק נגד הקבוצה הבוגרת" 

מאמן עפולה זעם אחרי הדרבי מול נצרת עילית ותקף בחריפות את המאמן הוכנבוים ואת עוזרו שרון כץ, המשמש במקביל כמנהל מקצועי במחלקת הנוער בעפולה. "כל המשחק הוכנבוים חימם את השחקנים שלו ולכלך. שרון כץ? כל פעם שאני רק חושב על הסיטואציה-זה מטריף אותי". כץ סירב להגיב והוכנבוים הגיב בעקיצה משלו. צילום: אבי רביבו

"כל המשחק ירון הוכנבוים רק חימם את השחקנים שלו ולכלך. זרק כל מיני הערות. שחקנים שומעים למאמן ועושים את מה שהוא אומר להם. זה לא מכובד".
מאמן הפועל עפולה אופיר חיים שיחרר את הרסן אחרי ההפסד בדרבי לנצרת עילית (0:2)  ותקף בחריפות את ירון הוכנבוים ושרון כץ.
"זה התחיל עוד לפני שריקת הפתיחה כשגיליתי לתדהמתי שהדשא רטוב", המשיך אופיר חיים, "לא ידוע לי שירד גשם בצפון אז איך הדשא רטוב. למה עשו את זה? בכדי לשבש את הנעת הכדור שלנו. בהמשך, לאורך כל המשחק הוכנבוים היה עסוק בלחמם את האווירה. חשוב לציין שעד לפני המשחק הזה היחסים ביני לבין הוכנבוים היו טובים ומכבדים".

איזה דברים הוא אמר או עשה שפגעו בך?

"הפריעו לי כל ההערות שלו לשחקנים. כמו, למשל, 'תוריד אותו. כנס בו'. הרי בריאות השחקנים לפני הכל. אין בעיה לשחק אגרסיבי אבל יש גבול וצריכים לדעת לכבד את הענף. זה דברים שמוציאים את החשק מהכדורגל".

היו עימותים גם מול שרון כץ?

"היו כמה עימותים, אבל זה לא הסיפור. הסיפור ההזוי יותר זה שמנהל מקצועי של מחלקת הנוער בעפולה (שרון כץ) נגד הקבוצה הבוגרת. זה הזוי בפני עצמו. אני לא מאמין שיש דבר כזה בכדורגל. כל פעם שאני רק חושב על הסיטואציה-זה מטריף אותי. זה פשוט הזיה".

ירון הוכנבוים אמר בתגובה: "מישהו בעפולה צריך לעשות בדיקה מדוע בשנתיים האחרונות עפולה כל הזמן מפסידה לנצרת עילית וגם נמצאת לפניה בטבלה". שרון כץ סירב להגיב.