אופטימיות בבית שאן: "אפשר להגיע לפלייאוף העליון"

למרות שמרבית שחקני הרכש הבכירים עזבו והתקציב קוצץ בצורה משמעותית, בהפועל בין שאן מאמינים שבזכות הסגל המוכשר שמגבש המאמן החדש חיים לוי וכמובן בתמיכת האוהדים המסורים, יהיה ניתן להתברג בחלק העליון של הטבלה גם בעונה הבאה צילום: "בסט בול"

 

 

 

אופטימיות זהירה בהפועל בית שאן. הקבוצה שעברה קיץ לא פשוט ועם לא מעט סימני שאלה קרובה להשלים את הסגל לקראת העונה הבאה תחת הדרכתו של המאמן חיים לוי שהחליף על הקווים את מוריס אוזן.

תקציב הקבוצה קוצץ בצורה משמעותית וצפוי להיות בין הנמוכים בליגה. כמו כן, מרבית שחקני הרכש הבכירים מהעונה החולפת עזבו את הקבוצה כדוגמת עבדאללה קדח, שלומי מראד, עומר בוארון ואבי מלכה. במקביל, הצטרפו שחקנים צעירים מוכשרים כדוגמת גיל אופק, לירן שריקי, מוטי אוחיון ושמואל ואסי, שהצטרפו לשרידי השלד מהעונה החולפת שכולל את עידן שפשה, שניר שטרית, עדי אלישע ותום דן.

בניית השלד טרם הושלמה באופן רשמי, אולם גורמים בסביבת הקבוצה מעריכים כי הסגל החדש שמתגבש בימים אלה, שכולל לא מעט שחקנים צעירים מוכשרים, מסוגל להוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון בניגוד לתחזיות המוקדמות, וזאת כמובן בתמיכת קהל האוהדים הגדול (ממוצע של אלף אוהדים במשחקי הבית). "למרות השינויים הרבים ולמרות הקיצוץ בתקציב, אנחנו נהיה הפתעת הליגה. גם עם הסגל הזה אנחנו מסוגלים להיות בפלייאוף העליון", טוענים באופטימיות גורמים בקבוצה.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|