אולטימטום של 48 שעות: סוכנו של קהינדה מאיים לתבוע את עפולה

סוכנו של החלוץ הניגרי, משה הר אדיר, תוקף את הנהלת עפולה: "חייבים לו 5,000 דולר. אם לא יפתרו את העניין-אפנה לערכאות משפטיות". המנכ"ל תומר רחמים בתגובה: "קהינדה קיבל את כל מה שמגיע לו לפי החוזה". את הסיפור המלא תוכלו לקרוא בסופ"ש הקרוב במדור הספורט של "חדש בעמק"

טלנובלה בע"מ: התחממות נוספת בגזרת היחסים בין סוכנו של לנרי קהינדה, משה הר אדיר להנהלת הפועל עפולה. אחרי אינספור מלחמות והתכתשויות, נדמה כי העימותים בין הצדדים הולכים ומחריפים. ל"עמק ניוז" נודע כי סוכנו של החלוץ הניגרי, שכבש העונה במדי עפולה 29 שערים בכל המסגרות, מאיים לתבוע את הפועל עפולה. הר אדיר שלח (ב') להנהלת המועדון מסר חד ותקיף, בו הציב אולטימטום בן 48 שעות להסדיר את החוב כלפי השחקן, שלדבריו עומד על 5,000 דולר. ולא, הוא יפנה להליכים משפטיים נגד המועדון.

• מאה דולר לכל גול

הר אדיר הציג את טענותיו ואמר: "בתחילת העונה ישבנו עם ההנהלה והגענו להסכם ג'נטלמני, לפיו קהינדה יקבל 100 דולר על כל גול ועל כל בישול. קהינדה כבש העונה 29 שערים ובישל 11 שערים, וזה אומר 4,000 דולר. בנוסף, הובטח לו 1,000 דולר נוספים בונוס על העפלה לחצי גמר הגביע. בסך הכל, מגיע לקהינדה 5,000 דולר. הם מושכים אותי ולא עונים לי. הם לא יודעים לכבד הסכמים. הבטחתם לשחקן אז תעמדו במילה שלכם. הם שילמו מעל 30 אלף שקל לדריו פרננדס בחודש שלא תרם כלום ועם קהינדה משחקים בכסף קטן. נמאס לי מהם ומההתנהלות המזלזלת שלהם. יותר לא אעשה איתם עסקים בעתיד. אם לא יטפלו בעניין הזה תוך 48 שעות אני שוקל לפנות לערכאות משפטיות. אמרתי להם, שאם אתם לא רוצים לשלם לו רק תגידו לי, אבל הבעיה היא שהם פשוט לא מגיבים".

מנכ"ל הפועל עפולה, תומר רחמים הגיב לטענות של הר אדיר ואמר: "לפני שבועיים ישבנו אני ומנהל הכספים של המועדון עם הר אדיר וסגרנו איתו הכל. אני יודע שהשחקן קיבל את כל מה שמגיע לו לפי החוזה. אם מישהו אחר הבטיח לו משהו מעבר לחוזה-שיפנה אליו. אני לא יודע על מה הוא מדבר, כי אני לא הבטחתי לו כלום. השם של הפועל עפולה הולך לפניה. הרבה סוכנים רוצים לעבוד מולנו והרבה שחקנים רוצים לשחק במועדון".

את הסיפור המלא בעניין הסכסוך ועוד תגובות מסביב תוכלו לקרוא ביום שישי הקרוב במדור הספורט של עיתון "חדש בעמק".

 

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|