אדיר שמילה מנכ"ל גרעיני עפולה כיכב בתוכנית הבוקר של ערוץ 2. פלאש! – רכילות בעמק

↑ אדיר שמילה, מנכ"ל רשת גרעיני עפולה הגיע ביום חמישי בשעת ערב מאוחרת לסניף ביקנעם לאסוף כמה מטעמים מיוחדים לט"ו בשבט. הסיבה: יום למחרת הוא התארח בתוכנית הבוקר של ערוץ 2 שם ראיינו אותו אברי גלעד ומירי נבו. ויש גם תמונה למזכרת עם השניים.

נצ״מ יגאל חדד, מפקד תחנה אזורית העמק (עפולה), התארח בבית עמית בעפולה עלית לבעלי צרכים מיוחדים וביחד עם רנ״ג מוסא חאכו ופיקוד התחנה השתתף בטקס נטיעות טו בשבט. יפה.

המדור מאחל פרנסה בשפע ליסמין שפתחה חנות חדשה בבית שאן

"טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים": יסמין מ"אופטיקה יסמין" חוגגת את פתיחת החנות החדשה עם עוד לקוחה מרוצה ומבטיחה איכות ושירות מעל כולם בחנות החדשה ברח' הרצל 19 בית שאן.

 איש הנדל"ן ליאור ליברמן מאל.אר נכסים חגג את יום הולדתו. קצת באיחור נאחל לו את כל הטוב שבעולם.

שאפו לאמיר אפללו וחן קקון לא  מערבבים ביזנס עם פלז'ר.
שאפו לאמיר אפללו וחן קקון לא מערבבים ביזנס עם פלז'ר.

 אנשי הנדל"ן אמיר אפללו וחן קקון נחתו השבוע מאמסטרדם היישר לישיבת עבודה בקפה ארומה עפולה.

 ביום ראשון שעבר התכנסו עובדי חברת שפיר- פיצרוטי וחברת כביש חוצה ישראל הסוללים יחדיו את כביש 6 צפון למבצע מיוחד לט"ו בשבט, שתילת 80 עצים ביער ציפורי ליד תחנת הנזירים. במסגרת עבודות הסלילה שפיר וקק"ל נדרשו להעתיק עץ מסוג אלון תבור שעמד בפתחו של פורטל איבטין. בשיתוף עם אגרונום קק"ל, הובהר כי היתכנות ההעתקה של העץ נמוכה עקב שורשיו של העץ שהיו נעוצים בתוך סלע ולכן הוחלט לכרות את עץ האלון ולטעת  כ- 80 עצים בחורשת יער ציפורי בהתאם לחוק קק"ל.

אהבנו: דורין פינקו וגילי קרביץ  נהנות מהחיים הטובים בעמק
אהבנו: דורין פינקו וגילי קרביץ נהנות מהחיים הטובים בעמק

ככה פותחים את סוף השבוע בסטייל. דורין פינקו מניר יפה הגיעה ביום שישי שעבר עד לקפה קפה בטבעון בכדי להיפגש עם חברתה הטובה גילי קרביץ – על ארוחת בוקר מפנקת. אנחנו זכינו לתמונה.

• עורך דין הבכיר אוהד פארי הפיק לבני משפחתו סדר ט"ו בשבט כהלכתו שלווה כמובן בהמון המון דברים טובים. והייתה גם נטיעה קטנה ברוח חג האילנות.

הצליחו להפתיע: מזל טוב למנהלת ביה"ס גוונים אילנית
הצליחו להפתיע: מזל טוב למנהלת גוונים בעפולה אילנית בן ישי

↑ אילנית בן ישי, מנהלת בית הספר גוונים בעפולה חגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה והוצפה בברכות וגם המון הפתעות שהמתינו לה ב"חדר המנהלת".

• גדי כהנא חזר בסוף השבוע לגיל הילדות, עניין של כמה עשורים אחורה, כשהשתעשע בגן שעשועים בגן הבוטני בעכו. ויש גם תיעוד ויזואלי שמוכיח כי הבחור הסימפטי נהנה מכל רגע.