אגם רודברג חוזרת לעמק: היכל התרבות עפולה פותח עונה

מי שיגיע השנה להיכל התרבות ייהנה מרפרטואר איכותי ומגוון של הצגות, אולם חדשני ומשופץ עם כ-700 מקומות, קפיטריה לרווחת האורחים ועוד. צילום: ארכיון

בימים שלישי ורביעי הקרובים, יערכו אירועים חגיגיים לרגל פתיחת עונת המנויים בהיכל התרבות בעפולה בהשתתפות מאות תושבי העיר והאזור. המנויים יצפו בהצגה הפותחת את הסדרה: "הוא הלך בשדות", סיפור האהבה הגדול שכתב משה שמיר, בהפקת תיאטרון בית ליסין ובכיכובם של אגם רודברג, בת העמק (רמת צבי) במקור, גל אמיתי ורבים אחרים.
"מדובר בסדרת התיאטרון הגדולה באזור ומבחינתי המאורע התרבותי המושקע ביותר שקורה מדי שנה", אומר יניב בוגנים, מנהל היכל התרבות. "היכל התרבות גאה ונרגש לארח השנה מנויים חדשים מעפולה והאזור. אין זו מקריות שההצגה הפותחת היא סיפור האהבה המרגש והמופלא שהתרחש כאן ממש בעמק. אני סבור שהחוויה של המנויים תהיה חד פעמית בערבים הללו כשיצפו בהצגה".
מי שיגיע השנה להיכל התרבות ייהנה מרפרטואר איכותי ומגוון של הצגות, אולם חדשני ומשופץ עם כ-700 מקומות, קפיטריה לרווחת האורחים ועוד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בנוסף, ניתן למצוא מלבד סדרת התיאטרון המדוברת, סדרת סרטי טרום בכורה מעולים שמגיעים היישר מחו"ל להיכל התרבות במחיר מסובסד וכן סדרת הצגות ילדים, סדרת הצגות יידישפיל מרגשת במיוחד ומביאה את הסיפור היהודי במיטבו, וסדרת קולנוע ישראלי הכוללת מפגשים עם יוצרי הסרטים.
בהיכל תוכלו למצוא בין היתר גם מופעי סטנדאפ רבים, ומופעים רבים נוספים המפורסמים בדף הפייסבוק של ההיכל.
"אני גאה לומר שהיכל התרבות הוא מוסד עם ערך רב הן לתושבי עפולה והן לתושבי הסביבה. זה שנים רבות שהוא מוביל מחד, תרבות איכותית ברמה גבוהה, ומאידך נגישה לתושבים. על אף קיומם של מוסדות תרבות אחרים באיזור, ההיכל בעפולה ממשיך להוות אבן שואבת לתרבות ואמנות. חשוב לי לברך גם על תמיכתם של שותפים רבים ובראשם: עיריית עפולה ומשרד התרבות והספורט". טוען בוגנים.

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|