אבל כבד ירד על עפולה – נפרדים מעובדיה בן משה

אבל כבד ירד היום על העיר עפולה עם היוודע דבר מותו של, עובדיה בן משה ז"ל, אחד מהסמלים הגדולים של העיר עפולה ב – 50 השנים האחרונות. לפני מספר חודשים ישבתי עם עובדיה לכתבה על העסק שבנה במו ידיו, עסק שהפך מחשמלאות רכב קטנה למרכז שירות מצליח. עיקר גאוותו של עובדיה הייתה על שני הבנים תומר ודרור שגדלו על ברכיו והיום ממשיכים את דרכו שהתווה לאורך השנים. פרידה מאדם יקר

אבל כבד ירד השבוע על העיר עפולה עם היוודע דבר מותו של, עובדיה בן משה ז"ל, אחד מהסמלים הגדולים של העיר עפולה ב-50 השנים האחרונות. מרכז השירות לרכב, בן משה עובדיה ובניו, שהקים לפני כחמישים שנה, הפך במרוצת השנים לאחד המותגים המובילים בתחום הרכב בעפולה ובעמק כולו. לפני מספר חודשים ישבתי עם עובדיה לכתבה על העסק שבנה במו ידיו, עסק שהפך מחשמלאות רכב קטנה למרכז שירות לרכב שנותן כעת מלבד החשמלאות בלב העסק גם שירותי מוסך פחחות ובעצם כל מה שמכונית צריכה כדי "להרגיש" טוב יותר. עיקר גאוותו של עובדיה הייתה על שני הבנים תומר ודרור שגדלו על ברכיו  והיום ממשיכים את דרכו שהתווה לאורך השנים.

השבוע לאחר מותו הפתאומי של עובדיה אנחנו מבקשים לפרסם שוב מספר קטעים מהראיון ההוא:

• "לא משנה מי אתה – אצל עובדיה תמיד תתקבל בכבוד"

"במהלך השיחה נכנס לקוח המספר לעובדיה כי קיבל זיכיון של אחת החברות בעמק להובלת גז והוא מבקש מחיר מיוחד על המצבר. עובדיה, ראשית מברך על הזיכיון, ואחר כך נותן לו מחיר, הבחור אומר שקיבל במקום אחר הצעה הזולה בחמישים שקלים ממה שעובדיה אמר, אבל ממהר ואומר שבשביל 50 שקלים לא שווה להפסיד את היחס והשירות שעובדיה נותן.

עובדיה מסביר שזה המוטו שהוביל אותו במשך 50 שנות עבודה עם הלקוחות שלו, כבוד הדדי: 'לא משנה מי אתה, מאיפה באת, יהודי, ערבי, קיבוצניק או מושבניק. אצל עובדיה תמיד תתקבל בכבוד ותצא בהרגשה שקיבלת את השירות הטוב ביותר, העבודה הטובה ביותר והמחיר הטוב ביותר. שלושת הדברים האלה יגרמו לך לחזור שוב ושוב לאותו מקום.

זה הכוח שלנו ואני שמח להגיד שמעבר למקצועיות של הבנים שלי והעובדה שהם עושים את כל הקורסים הכי טובים ונותנים את העבודה הכי איכותית, הם למדו ממני לא לתת לאף לקוח לצאת מהמוסך בהרגשה לא טובה. הרבה סבלנות הרבה אורך רוח והרבה לקוחות מרוצים".

דפוס שירותי הגליל, עיתון 'חדש בעמק ואתר עמקניוז מבקשים להשתתף בצער המשפחה ובצערם של רבים מן העיר עפולה ומהסביבה כשאלפים מהם ליוו ביום שני את עובדיה בדרכו האחרונה. יהי זכרו של עובדיה ברוך.

לחצו כאן לראיון המלא שפורסם זמן קצר לפני פטירתו של עובדיה