אבי אלקבץ מודה בכותל, כיתת אומן נפתחה בבית ספר היסודי ״יהלום״ ורחל ויוגב דהן התחתנו בשעה טובה. פלאש! – רכילות בעמק

↑ אבי אלקבץ ראש העיר עפולה הנבחר קיים ביום שני תפילת הודיה בכותל המערבי. אלקבץ אמר לאחר התפילה כי הודה לבורא עולם על נצחונו ועל הזכות להיות ראש העיר של עפולה ובירך את תושבי עפולה בהצלחה ובריאות.  אלקבץ הודיע לאחר הביקור כי יממש את הבטחתו ממערכת הבחירות וכבר החל משנת הלימודים הקרובה יקיימו תלמידי כיתות ו' את טקס הסיום בכותל המערבי.

אייל כהן, רואה החשבון הטברייני שמתמחה בשיקום ושדרוג כלכלי לחברות במשק, נוהג בדרכו הביתה לקנח את ביקור העבודה הקבוע באחד מהמפעלים הגדולים שבבית זרזיר במנת פלאפל בדואית אסלית ממסעדת אלסולטאן. תן ביס.

↑ אוהד קרוננברג הבעלים של רימקס עפולה הוא איש מקצוע מהמשובחים והראויים בעמק.

משרד יחסי הציבור "אופיר שפיגל" ברמת ישי ידברר את וועידת האנרגיה והעסקים שתתקיים החודש בתל אביב זאת השנה הרביעית ברציפות. המשרד נבחר ללוות את הוועידה הבינלאומית בה יופיעו נציגים מחו"ל, ראשי משק האנרגיה חברות וארגונים מהתחום, חברות טכנולוגיות חדשניות לאיכות הסביבה ועוד. את ההתנהלות התקשורתית של הוועידה תנהל שיר פרסאי ברניב – מנהלת תחום קשרי העיתונות במשרד.

↑ כיתת אומן נפתחה בבית ספר היסודי ״יהלום״ בעפולה. תלמידי כיתות ד-ה' מוזמנים לאחר שעות הלימודים לחוג באווירה אחרת של מרחב יצירה, ן-״סטודיו פתוח באומנות״ בהנחיית האמנית והמורה לאומנות חופית אמיגה.

תאחלו הרבה מזל טוב לרחל דהן, בת 25, ממגדל העמק וכיום בתל עדשים, שהתחתנה לאחרונה עם בחיר ליבה, יוגב דהן. החתונה נערכה באולמי ההינומה והזוג הצעיר חגג עם לא פחות מ-850 אורחים. ביום יום תמצאו אותה במסעדת רינו מילאנו של השף ליאור בר בעפולה.

↑ מאות אנשי צוות במרכז רפואי העמק כבר התחסנו בימים האחרונים לקראת עונת השפעת שהחלה בימים אלה, ומרתון החיסונים נמשך גם בימים הקרובים על ידי צוות היחידה למחלות זיהומיות ומניעת זיהומים, בניצוחה של האחות האחראית ביחידה, איריס אברהם. בתמונה: פרופ' אורנה בלונדהיים, מנהלת מרכז רפואי העמק משמשת דוגמה ומתחסנת.

יש חגיגה: עובד נור, ראש המועצה האזורית גלבוע שנבחר בשבוע שעבר לכהונה ננוספת, הפגין תמיכה חסרת תקדים בשחקני גלבוע גליל שניצחו את האלופה מתל אביב.