קרב רב: עו"ד אילן וקנין יתמודד על ראשות עיריית עפולה

״הגיעה השעה להתמודד, לרענן ולשנות את מה שאנחנו מכירים בשני העשורים האחרונים״, אמר היום עו״ד וקנין

בא לשכונה שחקן חדש: עורך דין אילן וקנין מצטרף למערכה על ראשות העיר עפולה. אחרי ראש העיר יצחק מירון, ראש העיר הקודם אבי אלקבץ ועו"ד דוד דואייב שכבר הכריזו על מועמדותם, מצטרף עו"ד וקנין להתמודדות.
ההחלטה של עו"ד וקנין להתמודד לא מפתיעה היות והיא הייתה על הפרק כבר חודשים רבים.
בשיחות סגורות הקפיד עו"ד וקנין לומר למקורביו כי הוא יקבל החלטה בקרוב ועתה כאמור הוא יוצא לדרך רשמית.
עו"ד וקנין מוכר לציבור בעפולה בעיקר כמוביל הקו המשפטי והייצוג של מטה המאבק לשמירת ציביון עפולה, בפרשת המכרזים במורדות עפולה עילית.
בשבועות האחרונים הוא נשמע יותר ויותר בתקשורת המקומית, בעקבות פרשת ״דירת המריבה״ בשכונת רובע יזרעאל שנמכרה לבני זוג מהכפר יפיע.
"הגיעה השעה להתמודד, לרענן ולשנות את מה שאנחנו מכירים בשני העשורים האחרונים", אמר היום עו"ד וקנין.
עוד הוסיף עו"ד וקנין: "אני מכבד את שני המועמדים ובכל זאת מדובר בראש עיר מכהן ובראש עיר לשעבר ויחד עם זאת אני כמו הציבור עדים למאבק והסכסוך האישי והמיותר המתנהל בניהם הפוגע בציבור התושבים. הם נמצאים יחד ולחוד מזה 20 שנים, מאז שנת 98 ונראה שהגיע הזמן למנהיגות חדשה ואחרת שתחזיר את חינוך ילדינו שנמצא בשפל למרכז העשיה שיחד עם העדר התעסוקה האיכותית צריכים להיות הנושאים המרכזיים בו צריכים להיות מושקעים רוב משאבי העיר שיגרמו לצעירים האיכותיים שעזבו לחזור הביתה לעפולה ולפחות לעצור את הנטישה תוך שמירה על צביונה היהודי של העיר, איחוי השסעים ואיחוד וגיבוש התושבים. לכן בחרתי להעמיד את עצמי לבחירת הציבור בתקווה לקבל את אמונו".