פעילות ענפה במועדון הבוגרים "אילן" עפולה

הפעילות הענפה כוללת הרצאות מרתקות, טיולים משותפים, פעילויות העשרה והכלה ועוד

בראשית השנה נפתח במתנ"ס בית אשכול (בחסות שחקים) מועדון הבוגרים של אילן עפולה. את הקמת המועדון יזם אלי פייס, תושב העיר שמתנדב מזה שנים בארגונים רבים בקהילה ומשמש בתפקיד יו"ר הסניף ב-4 השנים האחרונות – בהתנדבות מלאה.
מאז פתיחתו הפעילות במועדון התרחבה ובעקבות זאת מגיעים למפגשים הנערכים במועדון מדי שבועיים, חברים חדשים. במועדון חברים נכים בדרגות שונות.
במסגרת הפעילות הענפה החברים לוקחים חלק בהרצאות מרתקות של מרצים מובילים המגיעים למועדון בהתנדבות מלאה, יוצאים לטיולים משותפים, משתתפים במפגשי תמיכה, העשרה והכלה וכן בפעילויות מגוונות נוספות.
במועדון מאמינים כי השתלבות אנשים עם מוגבלות בפעילות, מאפשרת בחירה וביטוי עצמי, יוצרת קשרים משותפים בקהילה, מקנה מיומנויות של כישורי חיים, מגבירה תחושת שייכות ומשמעותיות, משנה עמדות ובונה קהילה שלמה וחסונה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"אני מוצא חשיבות רבה לפעילות המועדון", אמר השבוע אלי פייס, יושב ראש הסניף והוסיף: “מדי חודש בחודשו מצטרפים אלינו חברים נוספים ועל כך אני מברך. אני מזמין תושבים נוספים להצטרף לחברות במועדון שלנו שלא דורש תשלום ומעניק לחבריו מעגל חברתי נוסף בו הם יכולים לבוא לידי ביטוי ומקור לרכישת חברים נוספים שמתמודדים עם אתגרים דומים. במועדון אנו מנגישים להם כישורי חיים ומיומניות
ומפתחים בעבורם את תחושת השייכות באופן משמעותי. כך גם גוברת מודעות הציבור לפעילות אנשים עם מוגבלות. המועדון מתפתח ומרחיב את פעילותו ככל שהזמן עובר ואני שמח על כך. בכוונתו לפעול בעתיד להוספת פעילויות נוספות עבור חברי המועדון. מכאן אני רוצה להודות לדניאל בן, מנכ"ל רשת שחקים שמעניק לנו אכסניה הולמת ונעימה עבור הפעילות".