עפולה: 'הבית היהודי' יתמכו באלקבץ לראשות העיר

"אבי אלקבץ יהיה ראש העיר הבא של עפולה ואנחנו נעשה הכל על מנת לסייע לו בכך", אמר חבר המועצה חביב פרץ, בכנס פתיחת המטה של מפלגת הבית היהודי בעפולה

בכנס פתיחת המטה של מפלגת הבית היהודי שנערך ביום ראשון בעפולה, הכריז חבר המועצה חביב פרץ כי המפלגה תתמוך באבי אלקבץ לראשות העיר.
בפתיחת המטה של הבית היהודי נכחו פעילים רבים וכן בכירי המפלגה שהביעו תמיכה בפרץ ובמפלגה. פרץ הציג בכנס את רשימת המועמדים של המפלגה למועצה ואמר כי על המפלגה לשוב למרכז הבמה בעפולה ולמרכז העשייה. לאחר מכן הכריז חביב באופן רשמי כי המפלגה תתמוך באלקבץ: "בע"ה, אבי אלקבץ יהיה ראש העיר הבא של עפולה ואנחנו נעשה הכל על מנת לסייע לו בכך. ניצחון של אבי זה ניצחון של הציונות הדתית בעפולה. לאבי יש קבלות בעשייה למען הציונות הדתית בעיר ואנחנו חייבים אותו על מנת לחזק את הציונות הדתית בעפולה. אנחנו המפלגה הראשונה שתומכת באבי ולא סתם- לאבי יש קבלות".
אלקבץ, שהתקבל במחיאות כפיים סוערות, הודה לחביב ולאנשי המפלגה על התמיכה החמה ואמר: "חביב פרץ הוא עמוד תווך בקהילת עפולה. הוא לא ביקש כלום ולא רצה כלום עבור עצמו אלא רק עבור הציונות הדתית.
לדברי מטה אלקבץ בתקופה הקרובה צפויות מפלגות נוספות להכריז של תמיכה בו: "המטרה היא לאחד כמה שיותר מפלגות משמעותית כדי להרכיב את הקואליציה הטובה ביותר למען העיר עפולה ולהחזיר אותה למסלול נכון של אהבת חינם, של פתיחות למען כלל הציבור ושל שמירה על צביון יהודי ופיתוח החינוך הנסוג בעפולה", אמר אלקבץ.

מגדל העמק: יקי בן חיים לא מבזבז זמן

|