נצרת עילית: צעיר "חגג" על כרטיסי אשראי שגנב מבתים אליהם פרץ

השלל של הצעיר כלל כסף במזומן, ארנקים, אלכוהול, מצלמה, טלפונים ניידים ועוד

שוטרי משטרת נצרת עילית עצרו תושב העיר בשנות ה-20 לחייו, שפרץ לשלוש דירות, גנב רכוש שכלל גם כרטיסי אשראי ועשה בהם שימוש.
על פי כתב האישום שהוגש בבימ״ש שלום נצרת החשוד הגיע בחודש פברואר לשתי מכולות כשברשותו כרטיס אשראי גנוב. באחת המכולות הוא קנה פריטים הכוללים וודקה וסיגריות בסך של 250 שקלים ובמכולת אחרת הוא ניגש למקרר, לקח בקבוק שתיה וביקש לשלם באמצעות כרטיס אשראי גנוב. בשלב מסוים עזב את המקום.
במקרה נוסף לפני כחודשיים הוא פרץ לדירה, גנב תיק שהכיל המחאה וכסף מזומן, תעודות שונות וכן טלפון נייד, כסף וכן שטרות של דולר.
לפני כחודש הוא פרץ בשעת לילה לדירה, גנב תיק שהכיל 650 שקלים, חמישה כרטיסי אשראי, ותעודות שונות. משם הוא פנה אל סניף בנק הפועלים כשהוא מצוייד בכרטיסי האשראי שגנב מבעלי הדירה שנפרצה וניסה למשוך כסף – אך ללא הצלחה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


החשוד שלא הסתפק בשלל שגנב עוד באותו יום פרץ לדירה נוספת בעיר וגנב מצלמה, ארנקים, תעודות, כרטיסי אשראי וכרטיסים שונים ושוברי מתנה בשווי 1000 שקלים, מכשירי מירס, כסף מזומן ע״ס 300 שקלים וכן טלפון נייד. גם במקרה הזה הוא ניסה למשוך כסף מזומן בבנק הפועלים באמצעות כרטיס אשראי שגנב אך ללא הצלחה. בעקבות התלונות נפתחה חקירה תוך שימוש במיטב הטכנולוגיות הקיימות ברשות משטרת ישראל.
בסוף החודש שעבר החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת. לפני כשבועיים הוגש כנגד החשוד כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.
קצין החקירות של משטרת נצרת עילית רפ״ק רימון והבי שניהל את החקירה עם החוקר רס״ב עיסאם חורי אמר השבוע: ״שוטרי תחנת נצרת עילית ימשיכו במאבקם כנגד עברייני רכוש ויפעלו במגוון דרכים גם במישור הסמוי וגם במישור הגלוי במטרה לתפוס את אותם עבריינים ופורצים ולהביאם לדין״.