נעלים קונים מהר ומגפיים לא חסר – מה תנעלי החורף?

החורף מגיע ועמו שלל עיצובי מגפיים בחלונות הראווה מכול ולכול, נשים הרי אתן יודעות שזהו פריט חובה בארון. הסטייליסטית גלית אובר בטור מיוחד, נותנת לכן כמה עצות שיעזרו לכן לבחור את הדגם המתאים והנכון

המגפיים הפכו עם השנים לפריט הכרחי במלתחת החורף של כל אישה. בחנויות הנעליים מוצעים לנו אין סוף דגמים של מגפיים בכל מיני סגנונות וצבעים, מגפיים מעל הברך, מתחת לברך, מגפי רכיבה, מגפונים, עם או בלי עקבים, אך לצד ההיצע המגוון  נשאלת השאלה כיצד נדע לבחור את זוג המגפיים המתאימים והנכונים עבורנו  בהתאם למבנה הגוף שלנו ולגובה שלנו . המגפיים עלולים להרחיב לנו את הרגליים ולגרום לנו להיראות נמוכות ורחבות יותר.  אך מצד שני  הם יכולים להעניק מראה חטוב וצר יותר. אז בואו נעשה סדר בבחירת הזוג האידיאלי.

• מגפיים מעל הברך

לי באופן אישי מגפיים מעל הברך משדרים משהו מעט זול, הם כן יחמיאו  לנשים בעלות רגליים ארוכות וצרות מאוד. הם ישתלבו עם חצאיות ושמלות בלבד ובוודאי לא מעל מכנסיים.

מגפיים ארוכות
מגפיים ארוכות מגביהות עם עקבים  ויומיומית

• מגפיים עד הברך

מגפיים בגובה הברך או מתחתיו  ישתלבו נהדר עם חצאיות ושמלות ארוכות וגם עם קצרות בתנאי שיישאר מרחק בין החצאית לבין המגפיים. שילוב של מגפיים מעל המכנסיים מקצר את הרגליים והגוף ( אני קוראת לזה החתול במגפיים). אם בכל זאת בחרת בשילוב הזה הדרך הנכונה היא על מכנסי סקיני בלבד ובתנאי שצבע המכנסיים יהיה זהה או קרוב לצבע המגפיים ( רצוי צבע כהה), לנשים נמוכות אני אמליץ לבחור מגפיים עם עקבים בכדי ליצור מראה של רגליים ארוכות יותר. למכנסיים בגזרה ישרה אמליץ להשאיר את המגפיים מתחת למכנסיים. הצמודים בניהם יתאימו לשמלות לטייץ' ולגרביונים והרחבים בניהם יתאימו למכנסיים בגזרת סקיני.

• מגפיים חצי גובה

הכוונה למגפיים שמגיעים עד אמצע השוק או קצת מעל השוק. הבעיה במגפיים אלה היא שהם מסתיימים בחלק הרחב של השוק וגורמים לכך שתשומת הלב שלנו תהיה על החלק הרחב של הרגל וכך הרגל תיראה רחבה וקצרה יותר. מגפיים אלו יתאימו  לנשים בעלות רגליים ארוכות רזות בלבד.

מגפיים חצי גובה
מגפיים חצי גובה בסגנון זרוק, יומיומי ומסוגננות

 

• מגפונים

מגפיים קצרצרים המגיעים מעט מעל הקרסול הם נוחים יותר ממגפיים שמגיעים עד הברך וניתן לשלב אותם עם מכנסי סקיני, גזרות ישרות ולמעשה כל סוגי המכנסיים. עם חצאיות ושמלות רצוי גזרות ישרות עם מותן גבוה באורך קצר. ככל שהמגפון יהיה קצר יותר וייגמר מעל העקב כך תראה הרגל ארוכה וצרה יותר בעיקר לבעלות קרסוליים רחבים. ניתן לשלב גרביונים אטומים בגוון דומה לגוון המגפונים וגם על ידי כך להאריך את הרגל.

מאריכים ומצרים את הרגליים. מגפונים
מאריכים ומצרים את הרגליים. מגפונים

 

• לסיכום

לזוג הראשון שלך בחרי גזרה נקייה קלאסית בצבע שחור או אפור שישתלב עם רוב המלתחה שלך. הזוג השני בצבע חום ואת הזוגות הבאים בחרי בכל צבע וגזרה שמתחשק לך בתנאי שיוכל להתאים למה שיש לך בארון.
בנוסף לבחירת גובה וצבע המגפיים התייחסי לסיומת המגפיים. רצוי שהסיומת תהיה מעוגלת. מגפיים עם סיומת  אלכסונית כשהקדמי גבוה יותר מהאחורי יעניקו לך מראה של רגליים רזות וארוכות יותר.
מאת: גלית אובר סטייליסטית אישית ומנחה סדנאות והרצאות סטיילינג

 

הכותבת היא סטייליסטית ובעלת בלוג האופנה "גלית אובר – בלוג אופנה ולייף סטייל". לשאלות והתייעצות ניתן לפנות במייל ל-galit@provalley.co.il או בטלפון 052-7271100

 

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|