מחוז עמקים ב"שער שוויון" פתח שנה בטורניר במגדל העמק

ביום רביעי שעבר נערך באצטדיון במגדל העמק טורניר פתיחת שנה במחוז עמקים של ארגון "שער שוויון". ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, נכח באירוע וסיפק הצצה לילדותו כשסיפר: "כשהייתי צעיר גם אני שיחקתי כדורגל כמוכם, אבל לא הזנחתי את הלימודים"

 

 

בפעילות מחוז עמקים משתתפות קבוצות מבתי ספר יסודיים בנצרת, בית שאן, זרזיר, כפר מנדא, נצרת עילית, אום אל פאחם וכמובן ממגדל העמק. הקבוצות משתתפות באירועי השיא ובפעילות התכנית לאורך השנה. את האירוע כיבד בנוכחותו ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, שבירך את הילדים האורחים והמקומיים. ברדה סיפק הצצה לילדותו כשסיפר "כשהייתי צעיר גם אני שיחקתי כדורגל כמוכם, אבל לא הזנחתי את הלימודים ולכן היום אני אמנם לא כדורגלן, אבל אני ראש עירייה. אני מאחל לכם שגם אתם תצליחו להגשים את השאיפות שלכם בין אם זה על המגרש או מחוצה לו. אבל לשם כך חשוב שתמשיכו להתמיד גם בלימודים". לאחר שנשא דברים בפני הילדים, התפנה ראש העירייה לבעוט פנדלים, כאשר בשער ניצבו שוערי קבוצות המחוז.


במקום הראשון בטורניר זכתה קבוצת בית הספר ביר אל'אמיר ממגדל העמק בעוד במקום השני הסתפקה קבוצת בית הספר תומר מבית שאן. את הגביע החשוב ביותר, גביע הקבוצה ההוגנת, הניפה אחת משתי הקבוצות המקומיות- קבוצת בית הספר האר"י ממגדל העמק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

מחוז עמקים פועל זו השנה השנייה בכלל היישובים באזור בשיתוף עם מכללת עמק יזרעאל, חברת נתיב אקספרס, מכינות "תבור" ו"חנתון", האגודה להתנדבות, עמותת להיטיב וכמובן בסיוע ותמיכה של העיריות השונות.

מהנהלת שער שוויון נמסר: "אנחנו שמחים מאוד לציין פתיחת שנה נוספת במחוז עמקים, במוקד חשוב שלו- העיר מגדל העמק, ומודים לראש העיר על שהגיע וכיבד אותנו בנוכחותו באירוע. אנחנו גאים לפתוח את השנה השביעית של התכנית ושמחים על הצטרפותם של יישובים ובתי ספר נוספים וכמובן ילדים חדשים שנכנסים למעגל הנהנים מהתכנית".

"שער שוויון" הוא ארגון חינוכי, חברתי וספורטיבי השואף להקנות מסגרת מועילה לילדים באזורי הפריפריה החברתית של ישראל. הארגון מפעיל קבוצות בבתי ספר יסודיים, אשר משלבות אימוני כדורגל וטורנירים חודשיים לצד מרכזי למידה לתגבור לימודי ופעילויות חינוכיות להקניית ערכים.