מועצה אזורית גלבוע למען משפחות אקי"ם

את יום ההתרמה למען אקי"ם פתחו בגלבוע במשרדו של ראש המוא"ז עובד נור, בפגישה עם יו"ר ארגון אקי"ם באזור הגלבוע, בית שאן, עפולה והעמקים, ענת רגב, ובתה עירית, בת 28, שצילמה סרטון עם נור, הקורא לציבור לתרום, שם סיפרה כי החלום שלה הוא להמשיך להופיע על הבמה ולהצליח.

ביום שלישי השבוע נערך יום ההתרמה לאקי"ם. יום קודם, פתח ראש המועצה גלבוע, עובד נור, את מבצע ההתרמה בתרומה, שנמסרה ליו"ר ארגון אקי"ם באזור הגלבוע, בית שאן, עפולה והעמקים, ענת רגב.

בפגישה השתתפו ביתה של ענת, עירית רגב, רכז אזורי של אקי"ם, רוני בלנק והפעיל החברתי אמין זיאדאת. עירית, בת 28, צילמה עם ראש המועצה סרטון הקורא לציבור לתרום, שם סיפרה כי החלום שלה הוא להמשיך להופיע על הבמה ולהצליח. עירית מתגוררת בשכונת הפרחים בחפציבה יחד עם 15 חבריה בעלי תסמונת דאון. היא חלתה בגיל 9 בלוקמיה וכיום משתתפת בתיאטרון האזורי של אקי"ם, שם היא משחקת בהצגה "חלומות פשוטים" ומספרת כיצד ניצחה את מחלת הסרטן.
"זה נותן לי את הכח להמשיך הלאה", אמרה עירית, "ומוציא ממני המון רגשות".
את מבצע ההתרמה הובילו תלמידי שכבה ז' מהרב תחומי עמק חרוד.

נור: "הקמנו בגלבוע פורום לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים והשבוע נפגשתי עם שר הרווחה, חיים כץ ובין היתר ביקשתי סיוע בכח אדם סוציאלי עבור האוכלוסיות עם מוגבלויות שונות. הצרכים מרובים ואני מאמין שמשרד הרווחה ירחיב ויוסיף תקציבים ותכניות בגלבוע אבל כולם גם יודעים שהתקציב הממשלתי המוקצה לרווחה מוגבל, ולעמותה יש מקום למלא את חלל הצרכים הקיים. חלק ממטרות המבצע השנה הן לעלות את המודעות לצרכים של האוכלוסייה עם הצרכים המיוחדים, לגייס משאבים לסניף ולחזק את הקשר הקהילתי בין כלל הגורמים".

צפו בסרטון בו עירית רגב מספרת על חלומה: