מגדל העמק/יזרעאל ירדה לארצית: "אין כוונה לפרק את האיחוד"

שנה בלבד אחרי הכרזת האיחוד, הקבוצה המאוחדת של הפועל מגדל העמק/יזרעאל נשרה לליגה הארצית. ארז ביטמן: "אם האיחוד ימשיך להתקיים נבנה קבוצה חזקה במטרה לחזור ללאומית". יוסי פורטל: "ירידה לצורך עלייה". ניר קפלן: "גם ברגעים הכי הקשים קיבלתי שקט וגיבוי מההנהלה"

שנה בלבד לאחר הכרזת האיחוד החגיגית בין ראשי הרשויות, מה שהביא עימו הרבה אופטימיות לשתי הקבוצות, הקבוצה המאוחדת של הפועל מגדל העמק/יזרעאל ירדה לליגה הארצית.
למרות הכישלון המקצועי, נראה כי בשתי הרשויות מגלים שביעות רצון משיתוף הפעולה המקצועי ומתכוונים להמשיך במתכונת האיחוד.
מנהל מחלקת הספורט במועצה, ארז ביטמן: "אנחנו יורדים ליגה בתחושה מעורבת. מצד אחד החיבור בין מי שניהל את הקבוצה היה מצוין והשגנו הרבה מטרות שהצבנו בתחילת השנה- כמו פעילות קהילתית וחיבור לקהילה, כמות קהל שהיא משביעה רצון וגם מקום מקצועי לשחקנים שגדלו בעמק.
מצד שני, התוצאה המקצועית מאכזבת כי ירדנו ליגה. מה יקרה הלאה? אנחנו נשב ונחליט איך להמשיך. אם האיחוד הזה ימשיך להתקיים הכוונה תהיה להעמיד קבוצה חזקה שתחזור תוך שנה ללאומית".מחזיק תיק הספורט בעיריית מגדל העמק, יוסי פורטל, אמר: "למרות הירידה, אני מרוצה משיתוף הפעולה עם אנשי עמק יזרעאל. מאכזב אותי מאוד שירדנו ליגה, אבל לא זה אסון. אני חושב שזו ירידה לצורך עלייה".

ניר קפלן
המאמן ניר קפלן. ימשיך גם בשנה הבאה?

המאמן ניר קפלן הוסיף ואמר: "נכנסנו לעונה הזו בידיעה שאנחנו נילחם עד הסוף כי אסור לשכוח שהיינו עם התקציב הכי נמוך בליגה. קרו הרבה דברים שחלקם היו בשליטתנו וחלקם לא בשליטתנו. בשורה התחתונה הקבוצה ירדה וזה מאכזב מאוד".

• קפלן ימשיך בקבוצה עונה נוספת?

קפלן פירט את הסיבות שלדבריו הובילו את הקבוצה לירידה: "קודם כל הפסדנו בכמה משחקים צמודים ומכריעים שהגיעו להארכה. דבר שני, שיחקנו הרבה משחקים מחוץ לאולם הביתי, דבר שפגע בנו מאוד. וגם הסגל שלנו לא היה מספיק טוב בשביל להישאר בליגה. למרות הדברים האלה, נהניתי מהעונה הזו, מהשחקנים ומהעבודה מול ההנהלה, שנתנה לי שקט וגיבוי גם ברגעים הקשים. אני מאוד מעריך את זה. האם אשאר כאן בעונה הבאה? בהחלט זו אפשרות, אבל לא האפשרות היחידה".