כבוד: "מגן הצדק החברתי" יוענק השנה לכתב ערוץ 10 העיתונאי אלי לוי

המגן יוענק ללוי המתגורר עם משפחתו ברמת ישי, על פועלו למען החלש בישראל ועל סידרת הכתבות שלו על נזקקים וניצולי שואה

ועדת פרס "מגן הצדק החברתי", בראשה נשיא העמותה פרופ' ביל פרידמן, שמעון סבג מנכ"ל ומייסד העמותה ושורה ארוכה של אישי ציבור, קבעה כי לנוכח פועלו המבורך בכל תחומי החברה במשך השנים – ובעיקר בשל העובדה שהפך עם השנים למוקד כוח המשנה סדר יום במדינת ישראל –הוחלט להעניק לעיתונאי אלי לוי את "מגן הצדק החברתי".
לוי, בן 41 ,נשוי לרינת סגנית אחות ראשית בחדר לידה בבית החולים בני ציון, אבא לרוני ועומר מתגורר ברמת ישי. אלי נבחר בשל העובדה  שבמשך 21 שנות עבודתו כעיתונאי במדיות השונות פעל למען נושאים חברתיים רבים.
מאחורי לוי רקורד עשיר בעשייה תקשורתית, במקביל לעבודתו העיתונאית הפיק ויצר  סרטים דוקומנטריים ידועים ביניהם  "אליהו רק בן 19" הסדרה ״על כביש החוף״ בערוץ 10.
לוי  שם דגש בכתבותיו על נושאי סביבה כשליווה ומלווה מאבקים ציבוריים בנושאי זיהום האוויר והים, ומאבקי "ים חופשי".
לוי השתתף בנוסף בסרט התיעודי "אלי ונאסר יומן מלחמה" שהוצג בפסטיבל הסרטים בחיפה 2006 ובאו״ם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לוי אף זכה בשורה של פרסי תקשורת ביניהם פרס ע״ש העיתונאי מרק ביאנו ז״ל ופרס מגיש תוכנית האקטואליה הטובה לשנת 2016 בכנס אילת לעיתונות. כמו כן הוא מגיש את תוכנית הרדיו "זירה חופשית" ברדיו חיפה. מרצה בתחומי תקשורת שונים ומנחה כנסים וערבי ראיונות.
לאורך השנים, סיקר לוי את האירועים הגדולים בצפון: יציאת צה"ל מלבנון , פיגועי טרור רבים, מלחמת לבנון ה-2,  אסון הכרמל, השריפות בחיפה ובזיכרון יעקב, מאות אירועים פליליים וגם מאבקים כמו אלה של משפחות החטופים, מאבקי סביבה ורבים אחרים.
בתחום הרווחה והחברה, אחראי אלי לוי על שורה ארוכה של כתבות בנושא ניצולי שואה בעיקר בנושא קשיי היום יום של ניצולי השואה בתשלום חשמל ותרופות , כתבות רבות על מצוקת ילדים ונוער.
הפרס יוענק לו, בטקס המרכזי של יום השואה שיערך ברחבת יד לניצול ברחוב קסל 4 בחיפה. הטקס יתקיים בנוכחות אנשי תקשורת, אישי ציבור וניצולי השואה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עמותת "יד עזר לחבר" מתקיימת בעיקר מתרומות פרטיות וללא תמיכה מוסדית כלשהי, לא מהרשות המקומית ולא מהמדינה. למרות זאת, העמותה מעניקה מידי יום מאות מנות חמות לניצולי שואה בכל רחבי הארץ, משכנת כמאה ניצולי שואה ב"בית החם" של העמותה בתנאים של חמישה כוכבים בחדרים מהודרים, שלוש ארוחות ביום, פעילות חברתית ענפה ומגוון רחב של אירועים לאורך כל השנה. בבית החם, זוכים דייריו לחופש פעולה והחלטה בכל מבוקשם.
המועדון של הבית החם יחד עם המוזיאון של העמותה הפכו למוקד עליה לרגל לניצולים רבים שלא מתגוררים בבית החם – והם פתוחים לקהל הרחב כל השנה.

נפל מגובה 3 קומות וחזר ללכת: "הרופאים במרכז רפואי העמק אמרו לי שאני נס רפואי"

|

מבמת הריקודים הבינ"ל לנטרול מחבלים: המסלול של אנה צ'נוה מנוף הגליל

|

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|