חשיפה ראשונה: בקרוב מבנה ההייטק הראשון בבירת העמק

בניין ראשון מוקם בפארק ההיי-טק בעפולה. הבניין מתנשא לגובה של 5 קומות וכולל קומת מסחר המשתרעת על 1,800 מ"ר. השכירות הממוצעת לחנות תעמוד על 70 שקל למ"ר. כעת, העירייה מחזרת אחרי חברות ומציעה הנחה של עד 50% בארנונה למשך 3 שנים לחברות הייטק אשר ישכרו משרדים בפארק החדש

בימים אלה החלה בניית בניין המשרדים הראשון בפארק ההיי- טק של עפולה. בניין Afulatech מתנשא לגובה של 5 קומות וכולל קומת מסחר המשתרעת על 1,800 מ"ר.
Afulatech, נבנה ע"י היזמים חברת י.לרר וחברת רחמני ד.א.מ, ומשתרע על 9,500 מ"ר.
המבנה יושב על צירי תנועה ראשיים: סמוך לתחנת הרכבת, וביה"ח העמק. אלון לרר, חברת י.לרר: "בניין המשרדים Afulatech מציע שטחים מודולריים החל מ-150 מ"ר ליחידה ועד 1,000 מ"ר. עלות השטח למשרדים עומדת על ממוצע של 50 שקל למ"ר. דמי הניהול יעמדו על 5 שקלים למ"ר לחודש. כמו כן, הבניין יכלול קומת מסחר המשתרעת על כ-1,800 מ"ר ויציע קונספט קולינארי אשר ישרת את עובדי הפארק ותושבי רובע יזרעאל.
השכירות ממוצעת לחנות תעמוד על 70 שקל למ"ר". בימים אלה עיריית עפולה מחזרת אחרי חברות ההייטק: מציעה הנחה של עד 50% בארנונה לחברות הייטק אשר ישכרו משרדים בפארק ההייטק החדש בעיר.
פארק ההייטק של עפולה משתרע על שטח של כ-265 דונם ויושב על ציר מרכזי באזור הצפוני של העיר עם נגישות גבוהה למרכז, לשירותים ציבוריים ולרכבת העמק.

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|