התרגשות בעפולה: "הפועל ת"א? לא נשמש תפאורה במשחק"

הפועל ת"א הגדולה תגיע ביום שני (19:00) לאצטדיון העירוני בעפולה, שצפוי להיות סולד אאוט. שחקן בעפולה: "הרבה לא נותנים לנו סיכוי וזה טוב לנו". הוכשר מגרש חנייה נוסף בסמוך לאצטדיון. 42 שוטרים ו-50 סדרנים יאבטחו את המגרש. עמית אשכנזי: "לא זוכר תכונה כזו מיוחדת סביב משחק בעפולה"

בהפועל עפולה נערכים בהתרגשות גדולה לקראת אחד המשחקים הכי מסקרנים שנערכו אי פעם בבירת העמק. כאשר הפועל ת"א הגדולה תגיע ביום שני הקרוב (19:00) לאצטדיון העירוני בעפולה עילית שצפוי ללבוש חג.
עפולה השיגה במחזור האחרון ניצחון 2:1 מול נשר, ותנסה להפתיע את האדומים שמגיעים כפייבוריטים ברורים למשחק עם מאזן מושלם לאחר 4 מחזורים (מאזן שערים-8:0). "אין לנו כוונה לשמש תפאורה. בליגה הזו כל קבוצה יכולה לנצח אחרת. יש פערי רמות, אבל אנחנו נבוא ונעשה הכל בכדי לתת פייט, הן ביציעים והן במגרש", אמר בביטחון הנשיא ששי יעקב.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גורם אחר במועדון אמר: "הרבה לא נותנים לנו סיכוי במשחק הזה וזה טוב בשבילנו. אנשי הפועל ת"א מאוד שחצנים ויהירים וניצחון מולם יכול להיות כיף גדול. אומנם יש פערי רמות גדולים בין הקבוצות אבל לא צריך להיסחף יותר מדי כי בסך הכל הפועל ת"א עדיין בליגה שלנו".
בקרב חובבי הכדורגל בעמק מורגשת תכונה מיוחדת, שכן מזה שנים לא ראו יריבה בסדר גודל הזה מתארחת בעפולה. למעשה זו תהיה הפעם הראשונה שבה האצטדיון העירוני בעפולה יהיה סולד אאוט מאז שהוא עבר שדרוג. כך או כך, במשטרה לא לוקחים סיכונים מיותרים ונערכים בכוחות מתוגברים. לא פחות מ-42 שוטרים 50 סדרנים צפויים לשמור על הסדר במגרש ומחוצה לו.

עמית אשכנזי. מנהל האיצטדיון העירוני של עפולה
עמית אשכנזי. מנהל האיצטדיון העירוני של עפולה

מנהל האצטדיון העירוני, עמית אשכנזי, סיפר על ההכנות: "הוכשר מגרש חנייה נוסף בסמוך לאצטדיון, וזאת על מנת לתת מענה לעומס הצפוי. ההערכה היא שיגיעו כאלפיים אוהדים של הפועל ת"א ועוד אלף אוהדים מקומיים. לא זכורה לי תכונה כזו מיוחדת סביב משחק בעפולה".