בשורות לנוהגים בכביש 65 בין עפולה לצומת גולני

קטע הכביש עפולה – צומת גולני עולה לכותרות לעתים קרובות בשל התאונות הקטלניות שמתרחשות בו, כשרק לאחרונה מצא את מותו חייל ואב לשניים ממגדל העמק, שנדרס בכביש. ל-עמקניוז נודע כי בעקבות פניות רבות של ראשי הרשויות באזור לשר התחבורה, יצאה לאחרונה הודעה מלשכתו של השר בדבר שדרוג הכביש

לאחר פניות חוזרות ונשנות של ראשי רשויות באזור לשר התחבורה ישראל כץ, בנושא הצורך לשדרג את כביש 65 – קטע עפולה גולני, הודיעה לשכתו של שר התחבורה כי יכלול את שדרוג הכביש בתכנית החומש הקרובה.

• "יש בכוונת השר לכלול את הביצוע בחומש הקרוב"

פניות ראשי הרשויות הגיעו לאור תאונות רבות שהתרחשו במקום ומצבו של הכביש הדורש שדרוג משמעותי ותיקון ליקויים בטיחותיים. מלשכתו של השר כץ, שלחו את המכתב לרשויות הנוגעות בדבר: עמק יזרעאל, עפולה, בוסתן אל מארג', דבורייה, שיבלי, כפר תבור, כפר כמא, יבניאל וגליל תחתון  אשר תושביהם סובלים מהכביש שגבה כבר לא מעט קורבנות. קטרין שטרית, רמ"ט שר התחבורה והבטיחות בדרכים, כתבה במכתבה: "ברצוני להביא לידיעתכם כי יש בכוונת השר לכלול את הביצוע של קידום סלילת כביש 65 בקטע עפולה גולני בחומש הקרוב".

• "לא נעצור עד אשר נראה את הכלים פועלים בשטח"

עידו דורי, סגן ומ"מ ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אמר השבוע: "מדובר במכתב חשוב המצהיר כוונות ברורות, הכוונות תיבחנה במבחן התוצאה, אנו נמשיך לעקוב אחר התקדמות ההערכות לביצוע בפועל, ולא נעצור עד אשר נראה את הכלים פועלים בשטח" .

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|

"אני רואה תושבים עם ניצוץ בעיניים. הם מבינים שהשינוי לפנינו"

|