הביאו לו אושר (כהן)

מתן דדון ממגדל העמק לא הצליח להגיע לחגיגות פורים בבית הספר בגלל טיפולים רפואיים שהוא עובר. מה עושים? רכזת גיוס לצה"ל וחיילי פרק משימה דאגו לחגוג לו בביתו ואף הביאו איתם את הזמר האהוב עליו, אושר כהן

בחג פורים מצווה עלינו לחגוג ולשמוח. עבור מתן דדון, נער צעיר ממגדל העמק המוגבל בתנועתו ונמצא בימים אלה בטיפולים רפואיים, כמעט ומצווה זאת לא התממשה שכן בחודשים האחרונים אינו מגיע לבית הספר בגלל בעיות רפואיות והצפי היה שיפסיד גם את חגיגות פורים.

עד שלתמונה נכנסו שני אנשים. איתמר קטן חייל 'פרק משימה' שמלווה במסגרת שנת השירות שלו כיתה בבית הספר "אורט רוגוזין" שבה לומד מתן דדון, החליט שאם מתן לא יכול להגיע לחגיגת פורים בבית הספר, החגיגה תגיע אליו. קטן פנה לרכזת הכנה לצה"ל באגף הנוער של עיריית מגדל העמק ומלווה רשותית של חיילי 'פרק משימה' בעיר, שחר שאול, סיפר לה את הסיפור וזאת התגייסה מיד למבצע. "באמצע פעילות במרכז הנוער הגיע אלי איתמר וסיפר שיש תלמיד בשם מתן דדון שמספר חודשים לא מגיע לבית הספר עקב בעיות רפואיות ושככל הנראה גם לאירועי פורים הוא לא יגיע", סיפרה שאול והוסיפה: "החלטנו להפתיע את מתן עם ברכות מזמרים שהוא אוהב ובמיוחד זמר בשם אושר כהן".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שאול שיתפה את מנהלו הקודם של הזמר וביקשה אם יוכל לשלוח ברכה למתן לכבוד הפורים כדי לשמח אותו. "לא עברו כמה שעות וקיבלתי טלפון, המנהל העלה גם את אושר על הקו שסיפר שבינו לבין מתן יש היכרות ארוכת שנים  ושהוא לא רוצה לצלם לו סרטון אלא להגיע לביתו בהפתעה", סיפרה שאול. ביום חמישי האחרון אחרי אינסוף תיאומים הגיעו שאול, החבר'ה של שנת שירות והזמר אושר כהן לביתו של דדון כדי לחגוג ולהפתיע אותו לכבוד פורים. "את ההתרגשות של מתן היה אפשר לראות על הפנים שלו, העיניים שלו נצצו והוא בקושי הצליח לדבר…", סיפרה שאול.

הוריו של מתן, הזוכה לליווי צמוד גם מצדו של יו"ר יח"ד למען החייל במגדל העמק, סא"ל במיל' אלי ישראלי, מימי וחנן דדון, שהיו כמובן בסוד העניינים ופתחו את ביתם לחגיגה הודו ליוזמים ואמרו: "אנו רוצים להודות לכל מי שיזם והפיק את הערב הזה ובמיוחד לאושר כהן שבא במיוחד לשמח את מתן שלנו, אוהבים אותך מכל הלב".