גלבוע: החלו העבודות בכפרים במסגרת תכנית החומש הממשלתית

הסנוניות הראשונות למימוש התקציבים במסגרת תכנית החומש הממשלתי, החלו בכפר מוקייבלה וכוללים סלילת כביש מספר 2, וכן הקמת מגרש כדורגל עם תאורה

יוצאים לדרך: השבוע החלו בגלבוע העבודות בשטח של הפרויקטים הראשונים, שנוצרו הודות ובזכות התעקשותה של הנהלת המועצה הנוכחית, לכלול את ערביי הגלבוע, בהחלטה הממשלה – 922. קדם לביצוע, תכנון מקיף שהובילה המועצה למיפוי הצרכים על מנת לקבל תמונה מלאה על הקיים, והדרכים להתגבר על המכשולים. ביחד עם משרד השיכון, והשקעה עצמית, העמידה המועצה תקציב ראוי לפיתוח המבורך.
הפרויקטים המהווים את הסנוניות הראשונות למימוש התקציבים שקיבלו בגלבוע, מתקיימים כעת בכפר מוקייבלה וכוללים את סלילת כביש מספר 2, שהינו כביש מרכזי ומשמעותי בכפר (כאשר גם תקציבי רמ"י אגמו בו), והקמת מגרש הכדורגל מואר, אשר היה בגדר חלום מזה שנים רבות בכפר, ויהווה בית לקבוצת הכדורגל המקומית.
עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע: "מהרגע הראשון בו התבשרנו על הצלחתנו במאבק והכרה בכפרי הגלבוע כחלק מהתכנית, התחלנו בתהליך של בחינת הצרכים בכפרים בשיתוף הוועדים, וקידמנו הליך תכנון ואישור בשיתוף הגורמים הרלבנטיים. לא הייתה שום סיבה להעניש אותנו, על כך שבחרנו לחיות יחד ולשמר את קיומנו ברשות אחת, המקרבת בין כלל תושביה לחיי שיתוף ושכנות טובה. נמשיך בעשייה המבורכת הזו, כי זו שליחות ואין לנו דרך אחרת."