בגלל השזרוע: המשחק בין עפולה לר"ג יידחה או יעבור ל'גרין'?

היות ותהליך השזרוע לא הסתיים באצטדיון בעפולה, מנהל האצטדיון עמית אשכנזי פנה לניר ינקלביץ' בבקשה לדחות את המשחק שמתוכנן להתקיים בשישי (15:00). "יש לחכות לפחות עוד שבוע אחרת עלולים לגרום נזק", אומר אשכנזי. האלטרנטיבה היחידה כרגע היא העתקת המשחק לאצטדיון 'גרין'

האם המשחק בין הפועל עפולה להפועל ר"ג יתקיים כמתוכן ביום שישי הקרוב בבירת העמק (15:00)? נכון לרגע הזה אין תשובה ברורה.
כידוע, בתקופה זו עובר משטח הדשא באצטדיון, כמו שאר האצטדיונים בארץ, שזרוע חורף. תהליך הכולל זריעה מחדש של דשא המתאים לאקלים החורפי, מה שמאלץ את הקבוצה העפולאית לנדוד לאצטדיונים שכנים במשך 2-3 שבועות. היות ותהליך השזרוע לא הגיע לסיומו, מנהל האצטדיון העירוני בעפולה, עמית אשכנזי, פנה לניר ינקלביץ' המשנה למנכ"ל מנהלת הליגה וביקש ממנו לדחות את המשחק לתחילת שבוע הבא. וזאת על מנת להשלים את תהליך השזרוע ולקבל בסופו של דבר משטח דשא ברמה גבוהה מאוד כמו שהתרגלנו לראות בעפולה בשנים האחרונות.
"בכדי להגיע לתוצאה מיטבית חייבים לחכות לפחות עוד שבוע", אומר עמית אשכנזי שעושה עבודה נפלאה באצטדיון העירוני, "צריכים לתת לדשא את הזמן שלו בכדי שיתפתח כמו שצריך אחרת עלולים לגרום נזק חמור. ידוע לי שלא מעט קבוצות נמצאות בסיטואציה דומה וביקשו לדחות את משחקיהן. כעת אנחנו ממתינים לתשובה. אני מקווה שימצא פיתרון או לצורך העניין יהיה ניתן להעתיק את המשחק למגרש אחר".
אגב, האלטרנטיבה היחידה כרגע היא העתקת המשחק לאצטדיון 'גרין' בנצרת עילית.